Analiza konkurence in njihovih digitalnih aktivnosti

21. 7. 2022

Koliko v svojo digitalno pojavnost investira vaša konkurenca doma in v tujini? Ali uporabljajo bolj napredne digitalne rešitve za podporo poslovnim procesom in proizvodnji? Ali razvijajo produkte in komplementarne aplikacije na novih tehnologijah?

Vsako podjetje, ki srednjeročno in dolgoročno želi zagotoviti svojo pozicijo na trgu, zagotovo pozna odgovore na zgoraj našteta vprašanja. Če ste med tistimi, ki na vprašanja o konkurenci nimate odgovorov, vam v nadaljevanju ponujamo par napotkov.

  1. Spremljajte svojo konkurenco na digitalnih kanalih

Spletna stran/trgovina vsakega sodobnega podjetja vsebujejo vse informacije o produktih in storitvah, s posebnim poudarkom na novih in naprednih produktih.

Del sodobne poslovne prakse podjetij je redno objavljanje informacij o novih produktih na družabnih omrežjih, vključno z prednostmi in tehnologijo. Ravno tako se na družabnih omrežjih podjetja rada pohvalijo z uvedbo novih sistemov in digitalnih platform ter investicijami, ki so jim namenili digitalni preobrazbi in inovacijam.

Da, tudi vi objavljate informacije in tudi vas spremlja vaša konkurenca, ampak nič za to. Zdrava konkurenca nas dela boljše, bolj agilne in bolj motivirane.

  1. Uporabljate orodja za analizo konkurence (Competitor Research Platforms)

Na trgu je veliko različnih orodji in platform, ki so zmožne postaviti vaše podjetje v korelacijo z konkurenčnimi in vzorčnimi podjetji ( primer: Semrush, SE Ranking …).

Z uporabo omenjenih orodji lahko dobite odgovore o organskem obisku spletnih straneh, ključnih besedah, na katerih se konkurenca pozicionira, trendu števila obiskovalcev spletne strani in še veliko tega.

Na tem mestu je smiselno opozoriti, da največ odgovorov dobite z uporabo naprednih rešitev, te pa niso ne poceni, ne enostavne za uporabo. Ena izmed možnih rešitev je, da za analizo konkurence angažirate zunanje strokovnjake , ki so tega vešči in vam ne bodo prinesli zgolj analize, ampak tudi predloge za izboljšave vaše digitalne pojavnosti.

  1. Udeležujte se webinarjev in panožnih konferenc

Nedavna Covid-19 kriza nam je pokazala, da smo sposobni hitro in agilno spremeniti ne samo načina sodelovanja in komuniciranje, ampak tudi način za pridobivanje novih znanj in informacij. V tem obdobju je bistveno zrasla ponudba webinarjev in spletnih konferenc, posebej pa tistih, ki se osredotočajo na spletno prodajo, digitalni marketing, digitalizacijo procesov in proizvodnje. In tisti najboljši in najbolj napredni so pogosti gosti in govorci … Če med njimi niste vi, je zelo verjetno, da je vaša konkurenca.

Naprej:

Digitalna strategija kot integralni del poslovne strategije

Na začetek:

Trendi v poslovanju in vpliv na organizacijo

Nazaj