Do neposrednih dobrih praks je dokaj težko priti, saj so te visoko varovana skrivnost znotraj podjetij, ker predstavljajo enega glavnih temeljev konkurenčne prednosti podjetja. Prakse, ki jih bomo predstavili v nadaljevanju, so povzete po različnih sekundarnih virih. Naj izpostavimo, da ne obstaja ena univerzalna praksa upravljanja s talenti, ki bi ...
Na delovnem mestu srečujemo pripadnike različnih generacij in med njimi obstajajo t. i. generacijske razlike, ki se odražajo predvsem v različnih vrednotah in načinu dela. Zaradi s tem povezanih specifik pri komunikaciji in motiviranju ter vodenju je pomembno, da se teh razlik zavedamo.
V nadaljevanju se bomo najprej posvetili kratkemu ...
V praksi so se izoblikovali različni pristopi k upravljanju s talenti. V nadaljevanju bomo predstavili nekatere, ki jih v naših podjetjih najpogosteje srečamo.
Zavedati se je treba, da ni univerzalnega pristopa, ki bi bil najuspešnejši. Izbrani pristop je vedno odvisen od več dejavnikov – npr. ciljev, ki jih želimo doseči, ...
Proces upravljanja s talenti se začne že s procesom privabljanja talentov, ki je dejansko celo pred fazo zaposlovanja talentov. Najprej morajo biti sposobni naše podjetje izpostaviti kot dobrega delodajalca (ang. employer of choice), da bomo v bazi iskalcev zaposlitve sploh lahko našli ustrezne talente.
Upravljanje s talenti mora biti integralni ...
Odgovor na to, kdo je talent in kaj posameznika dela talentiranega, ni enostaven. Podjetja imajo izdelane številne kompetenčne modele, vendar univerzalnega kompetenčnega modela talenta praktično ni mogoče opredeliti. Talent najpogosteje povezujemo s sposobnostmi, razmišljanjem, vedenjem in posledično z rezultati. Talentov nimamo samo med vodstvenimi in vodilnimi delavci ali med strokovnjaki ...
Raziskava, ki je bila opravljena leta 2014, je pokazala, da so najpogostejši razlogi, zakaj upravljanje s talenti v podjetju ne doživi predvidenih učinkov, naslednji (Bersin, 2014):
najvišji vodje ne namenijo dovolj časa upravljanju s talenti (59 % anketirancev ocenjuje to kot razlog za neuspeh);
v podjetju vlada nevoščljivost, zato ni ...
Talenti predstavljajo pomemben kapital podjetja. Predvsem so pomembni z vidika prihodnjega poslovanja podjetja, saj bodo nosilci jutrišnje konkurenčne prednosti podjetja. Zato je na trgu navzoča prava vojna za talente. Podjetja, ki bodo zmagala bitko in imela več talentiranih posameznikov v svojih vrstah, bodo bolje pripravljena na strateške izzive.
Talenta se ...
Tekmovalnost (p)ostaja glavna paradigma sodobne ekonomije. Zmagajo tisti, ki so najboljši, najhitrejši, najbolj učinkoviti in imajo vedno prave rešitve, ob pravem času, na pravem mestu.
V tej tekmi so potrebni posamezniki, ki so nosilci tekmovalnosti – talenti. Sodobno podjetje se mora zavedati, da so samo nadarjeni posamezniki lahko tvorci jutrišnje ...
Prepoznati ključne zaposlene in ključna delovna mesta na prvi pogled zveni zelo enostavno. Vendar se zatakne že pri opredelitvi tega, kaj jih dela ključne – je to njihovo znanje, ki je redko, je to njihov talent, njihova lojalnost, zavzetost, izkušnje, motivacija …?
V praksi in teoriji se pogosto izenačijo izrazi ...
Forum Media d.o.o., Prešernova 1, Maribor stremi k najvišjim
standardom varstva osebnih podatkov, ki jih obdeluje le, če vi to
izrecno dovolite. Vabimo vas, da podate privolitev za obdelavo vaših
podatkov na spodnjem obrazcu in si s tem zagotovite, da boste sproti
obveščeni o vseh zakonskih novostih in izobraževalnih dogodkih ter da
boste lahko izkoristili druge ugodnosti, ki vam jih ponuja Forum
Media.
Soglašam, da Forum Media d.o.o., Prešernova 1, Maribor (odslej:
družba), moje zgoraj posredovane podatke obdeluje za potrebe obveščanja
o novostih in za potrebe neposrednega trženja njihovih produktov oziroma
storitev (priročniki, knjige, izobraževanja in ostalo).
Ob tem sem seznanjen/-a, da:
lahko pooblaščeno osebo za varstvo osebnih podatkov pri družbi
kontaktiram preko e-naslova: dpo@forum-media.si;
osebni podatki ne bodo obdelovani za noben drug namen, kot navedeno
zgoraj, in se bodo po prenehanju namena izbrisali;
osebni podatki ne bodo posredovani tretjim osebam razen tistim
uporabnikom, ki imajo za to podlago v zakonu, pogodbi ali izkažejo
drugo pravno podlago;
se bodo osebni podatki, pridobljeni na podlagi privolitve in za namen
iz privolitve, obdelovali dokler privolitve (soglasja) ne bom
preklical (umaknil) oziroma dokler ne bom sporočil zahteve za izbris
podatkov iz baz. Svojo privolitev za obdelavo podatkov za zgoraj
naveden namen lahko kadarkoli prekličem, začasno ali trajno, tako, da
v elektronskem sporočilu kliknem na označeno povezavo za odjavo ali da
pokličem na številko 02/250 18 00. Pri tem preklic privolitve ne
vpliva na zakonitost obdelav, ki so se na njeni podlagi izvajale do
njenega preklica.;
imam po zakonu pravico od družbe zahtevati dostop do podatkov, njihov
popravek, izbris ali omejitev obdelave ter pravico vložiti ugovor
zoper obdelavo osebnih podatkov in zahtevo za prenos osebnih podatkov.
Navedene pravice lahko uveljavljam z zahtevo, poslano na (elektronski)
naslov: dpo@forum-media.si;
lahko osebne podatke iz zbirk družbe za v privolitvi naveden namen
obdelujejo tudi pogodbeni partnerji, s katerimi ima družba sklenjene
pogodbe o obdelovanju osebnih podatkov in ki hkrati lahko zagotavljajo
ustrezno visoko raven varstva osebnih podatkov;
lahko pri nadzornem organu (Informacijski pooblaščenec RS) vložim
pritožbo, če obdelava osebnih podatkov ne bi bila skladna s predpisi;
se promocijska sporočila lahko posredujejo v okviru segmentiranega
neposrednega trženja, kar lahko vključuje tudi oblikovanje profilov za
zagotovitev, da se pošiljajo takšne informacije, ki so na podlagi
analize mojih aktivnosti in zanimanj v največji možni meri prilagojene
mojim potrebam in interesom;
več informacij o varstvu osebnih podatkov v družbi lahko pridobim v
»Pravilih o varstvu osebnih podatkov družbe«, dostopnih na
www.forum-media.si.
Piškotki
Za dobro delovanje spletnih strani potrebujemo piškotke. Več informacij o
piškotkih je na voljo tukaj.