Novinarski kodeks
Za lažje sodelovanje z mediji mora podjetje, še posebej pa predstavnik za odnose z javnostmi, poznati osnove novinarskega kodeksa in zakona o medijih. V nadaljevanju navajamo najpomembnejša novinarska načela (kodeks je v celoti objavljen na spletnem naslovu
https://razsodisce.org/o-ncr/na-podlagi-cesa-ncr-deluje/novinarski-kodeks/
Novinar ne sme skrivati svoje identitete. Če dvomite o istovetnosti ...
Ali je medijska pozornost koristna?
Po škandalu Enron se je medijsko poročanje o menedžerjih in njihovem delovanju na globalni ravni okrepilo. Primerljiv učinek je imel tudi začetek aktualne gospodarske krize leta 2008, ki so jo po mnenju mnogih povzročili preveč samozavestni, preveč pohlepni in medijsko poveličevani direktorji. Bolj kot kdaj ...
Osrednjo vlogo pri posredovanju informacij javnosti imajo mediji, zato je za uspešno sodelovanje (tako pri načrtnem kot pri nenačrtnem medijskem izpostavljanju) ključen odnos med predstavniki medijev in predstavniki podjetja oziroma menedžerjem. Menedžer in podjetje lahko vplivata na medije s prilagajanjem svoje razpoložljivosti zanje, s posredovanjem ustreznih informacij na ustrezen način ...
Aktivnosti, navedene pod točko 4, bodo piarovci in menedžerji veliko lažje načrtovali in izvajali, če bodo razumeli uredniško politiko sodobnih medijev. Za poslovni uspeh medija je pomembna njegova relevantnost v primerjavi s konkurenčnimi mediji, saj je od branosti pri tiskanih medijih, poslušanosti pri radijskih, gledanosti pri televizijskih in obiskanosti pri ...
Medijska pozornost lahko menedžerju osebnostno godi in jo lahko izkoristi v svojo korist pri pogajanju za plačo, doseganju večje moči pri sprejemanju odločitev ali pogajanju s partnerji, podjetje pa lahko medijsko pozornost izrabi za namene promocije. Vendar pa se je hkrati treba zavedati, da medijska pozornost in kovanje menedžerja v ...
Forum Media d.o.o., Prešernova 1, Maribor stremi k najvišjim
standardom varstva osebnih podatkov, ki jih obdeluje le, če vi to
izrecno dovolite. Vabimo vas, da podate privolitev za obdelavo vaših
podatkov na spodnjem obrazcu in si s tem zagotovite, da boste sproti
obveščeni o vseh zakonskih novostih in izobraževalnih dogodkih ter da
boste lahko izkoristili druge ugodnosti, ki vam jih ponuja Forum
Media.
Soglašam, da Forum Media d.o.o., Prešernova 1, Maribor (odslej:
družba), moje zgoraj posredovane podatke obdeluje za potrebe obveščanja
o novostih in za potrebe neposrednega trženja njihovih produktov oziroma
storitev (priročniki, knjige, izobraževanja in ostalo).
Ob tem sem seznanjen/-a, da:
lahko pooblaščeno osebo za varstvo osebnih podatkov pri družbi
kontaktiram preko e-naslova: dpo@forum-media.si;
osebni podatki ne bodo obdelovani za noben drug namen, kot navedeno
zgoraj, in se bodo po prenehanju namena izbrisali;
osebni podatki ne bodo posredovani tretjim osebam razen tistim
uporabnikom, ki imajo za to podlago v zakonu, pogodbi ali izkažejo
drugo pravno podlago;
se bodo osebni podatki, pridobljeni na podlagi privolitve in za namen
iz privolitve, obdelovali dokler privolitve (soglasja) ne bom
preklical (umaknil) oziroma dokler ne bom sporočil zahteve za izbris
podatkov iz baz. Svojo privolitev za obdelavo podatkov za zgoraj
naveden namen lahko kadarkoli prekličem, začasno ali trajno, tako, da
v elektronskem sporočilu kliknem na označeno povezavo za odjavo ali da
pokličem na številko 02/250 18 00. Pri tem preklic privolitve ne
vpliva na zakonitost obdelav, ki so se na njeni podlagi izvajale do
njenega preklica.;
imam po zakonu pravico od družbe zahtevati dostop do podatkov, njihov
popravek, izbris ali omejitev obdelave ter pravico vložiti ugovor
zoper obdelavo osebnih podatkov in zahtevo za prenos osebnih podatkov.
Navedene pravice lahko uveljavljam z zahtevo, poslano na (elektronski)
naslov: dpo@forum-media.si;
lahko osebne podatke iz zbirk družbe za v privolitvi naveden namen
obdelujejo tudi pogodbeni partnerji, s katerimi ima družba sklenjene
pogodbe o obdelovanju osebnih podatkov in ki hkrati lahko zagotavljajo
ustrezno visoko raven varstva osebnih podatkov;
lahko pri nadzornem organu (Informacijski pooblaščenec RS) vložim
pritožbo, če obdelava osebnih podatkov ne bi bila skladna s predpisi;
se promocijska sporočila lahko posredujejo v okviru segmentiranega
neposrednega trženja, kar lahko vključuje tudi oblikovanje profilov za
zagotovitev, da se pošiljajo takšne informacije, ki so na podlagi
analize mojih aktivnosti in zanimanj v največji možni meri prilagojene
mojim potrebam in interesom;
več informacij o varstvu osebnih podatkov v družbi lahko pridobim v
»Pravilih o varstvu osebnih podatkov družbe«, dostopnih na
www.forum-media.si.
Piškotki
Za dobro delovanje spletnih strani potrebujemo piškotke. Več informacij o
piškotkih je na voljo tukaj.